Maxicepte Acilan Ilk Konu

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepte Acilan Ilk Konu
Acaba nedir ?????
 

zombaka

Üye
Bu konuyu ben acmamısmıydım
 

Serhan

Üye
Ben açtım.
Sonra yemek yedim doydum.
 

Baydırman

Moderator
maxideki ilk konunun bir sır gibi saklandığını duydum eğer o konuya ulaşırsan polisler 5 yıldız olup helikopterle geliyormus
bende ne şifreler var bi yazarım sıfırlanır yıldızlar ayıp ettin ya kaç yıllık gtacıyım yer mi vice city çocuğu?
 
Tepkiler: MAERKEK
herşeyin de bir çözüm yolunu buluyorsun
 
Tepkiler: Baydırman