Maxicep'te 6. Yıl Başlıyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
Nice yillara insallah

Since 2007
 
Tebrik ediyorum Özgür epey bir zaman geçmiş yahu. Birlikteliğimiz senin gibi kaliteli kişilerle daim olsun inşallah.
 
Tepkiler: bulutsuzgece
Hep birlikte nice senelere ins.
 

Metin MF

Üye
ben de o zamandan beri üyeyim ama son 1,5 yıldır aktifim nice aktifliklerimize
 

esokmen

Üye
Ayni yillarda dahil olmusuz siteye. Nice yillara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...