Maxicep'te 6. Yıl Başlıyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicep'te 6. Yıl Başlıyor!
6 Şubat 2008 ----> 6 Şubat 2013...

Ve 5. yılın sonu...

6. yıla da bilgilerin, haberlerin, mutlulukların, hüzünlerin paylaşıldığı bu güzel ortamda, admininden yeni üye olanına kadar birbirinden iyi ve değerli insanların arasında girmek çok güzel...

Herkese benden çay

 
Tepkiler: Cihanî Sultan, OttomaN TigeR, tragedie ve 1 kişi daha
maaşallah maaşallah Tebrikler nice Maxicep'li yıllara diyelim
 

ANIL

Admin
Nice yıllara diyelim abi benim 1 sene oldu
 

Türe

Üye
Tebrikler abi Benim 3 sene olacak bu yaz
 

CABBAR

Üye
Şubat'ta benim 1.yıl olacak tam tarih hatırlamıyorum. Nice yıllara
 
Nice yıllara Benim daha 40-45. Günüm
 

restmod

Üye
Nice yillara benimde 6yil bitiyor
 

Emrgncy

Üye
Tebrikler...

Daha nice maxi yıllar..

Ayrıca çay için teşekkürler
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
tebrikler dostum nice başarılı,mutlu,huzurlu ve teknoloji dolu yıllara hep beraber inşallah.
 
tebrikler birlikte nice yıllara..

- - - Eklendi - - -

benim 26 mayısta 1.yılım olacak
 

kaptan23

Üye
evet sorunsuz güzel bi 6 yıl sitenin daha iyi yerlere gelmesi dileği ile
 

MrExpert

Üye
Bende 3.yılıma giricem tebrikler
 
Tebrikler , Maxicep'te daha nice senelere..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Daha güzel dostluklar kurmak üzere nice yıllara diyorum.
7'ye mi gireceğim ben de
 
    Konu Sahibi
Güzel dileklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
 

Haydar

Emekli Yönetici
Birlikte nice nice yıllara...
 
Sonsuza kadar kapanmaması dileğiyle beraberiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...