Maxicepın sessız uyesı.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicepın sessız uyesı.
Arkadaşlar hayırlı sabahlar ben 6 7aydır bu forumdaym alıştm artık foruma grmeden olmuyo konularıda takip ediyorum fakat farketmıyosunuzdur aslnda bu konuyu açmamın sebebı szlerle tanşmak arkadş ortamı kurmak szlerı sevıyorum 2.ailem
 
268 mesaj yazdığına göre pekte sessiz değilsin
Tanışalım o zaman ben Can
 
Bende Ismail Kılıç 39 yaşındayım. Nickim Aybin aile bireylerim oluyor.
Asmin Yağmur (kızım) Boran (oğlum) ısmail (ben) Nazife (eşim)
Aramıza hoş geldin diyelim.
 

Metin137

Üye
merhaba ben de metin 16 yaşındayım ben de geçen sene maxicepe üye oldum ve bu siteyi çok seviyorum sırf bu site için internet paketi alıyorum sabah akşam burdayım
 
Merhaba Metin Abi Ben 13 yaşındayım.Maxicep böyledir bir süre sonra bağımlılık yapar
 
Bana sürekli ekran kırıldı diye mesaj atan sen değil mıydın yav.
 
    Konu Sahibi
ne ekranı daha sana mesaj atmşlıgm yk bu arada tanştıgımat memnun oldm. Bende adm ahmet yaş 21 pymo okuyorm
 

SHS

Üye
merhaba kardeş iyi ettin
 

CABBAR

Üye
Bende Ismail Kılıç 39 yaşındayım. Nickim Aybin aile bireylerim oluyor.
Asmin Yağmur (kızım) Boran (oğlum) ısmail (ben) Nazife (eşim)
Aramıza hoş geldin diyelim.
İsmail abim benle de böyle tanışmıştı
Tanışalım bende Aykut
 
    Konu Sahibi
hoşbulduk arkadaşlar şu meşur aykut sensin he?

- - - Eklendi - - -

bu arada k.bkmayn alıntı yapıp cevaplamıyorum surekli telden grdigm için
 
tanışalımda ne yaşın ne ismin yazıyo
 
    Konu Sahibi
yazdm ya yaş 21 pymo okuyorum ank.da oturuyorum adm ahmet.
 
hoşgeldin ahmet. Sana tek cümlem şu olur; bize takıl hayatını yaşa
 
Hoş geldin Ahmet ben de Gökçen. Bu arada o meşhur olan Aykut değil...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...