Maxicep'in En Eski Konusu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ogzhnoTr

Üye
konu kapanmış hortlatcaktımda
 

Archonn

Üye
Halen duran en eski konu: http://www.maxicep.com/site-hakkind...gi-rutbe-nasil-geliyor-10-eylul-2010-a-4.html

Sonraki : http://www.maxicep.com/fenerbahce/sizce-fenerbahce-uefa-kupasini-alir-mi-17.html
Bir sonraki: www.maxicep.com/sinema-tiyatro/g-o-r-a-yi-nasil-buldunuz-20.html
Ondan sonraki:Büyük İskender
En sonraki :Galatasaray: 1 - 0 :Fenerbahçe

Bu da forumun eski zamanlarından bir kare:
Yönetim kadrosu:
Daha ileri bir vakit:
Ehehe :
Eski logo:


 

Revengeful

Emekli Yönetici
En eski konuyu siz göremezsiniz ki
 
En eski konuyu siz göremezsiniz ki

seninde yetkin olmayan bir konuyu goremediğin veya kilitlenmis bir konuyu acma yetkin yok. Sende bazı seyleri yapamıyon dimi senin bizden bir tık ustunluğun bir miktar yetkin olması onuda kaybetme kaptırma korkusu var tabi ben bu konuda rahatım. Yetkim yok korkum yok en fazla ban alırım okadar.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Normalde yetkilerimi söylememeliyim ama senin dediklerin benim yapabildiklerimin yanından bile geçmiyor
 

ecel54

Üye
    Konu Sahibi

onları bulamamıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...