Maxicepi bırakıyorum

EroL

Emekli Yönetici
3-0
 
Tepkiler: CanKartaL ve vapur dumanı

ANIL

Admin
+7 diyorum
 
Tepkiler: vapur dumanı

DiaBLoS

Admin
Maxi de gol yağmuru ...
Yürü be ...
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Neyse ali geldi sonra konuşuruz
 
Tepkiler: minoo, Cezzbedici3 ve EroL

DiaBLoS

Admin
Konuşmayanin .
 
Tepkiler: vapur dumanı


Usta yı bekliyorum ben nerden bulayim sanayii sitesi var sanki.usta gel seni bekliyorum
Böyle durup gelmesini beklersen daha çok beklersin.Beklemekten ağaç olursun.Bari işe yarayan bi meyve verde toplamaya gelelim.Bi işe yarasın beklediğin
 
Tepkiler: CanKartaL ve EroL

haltie

Üye
    Konu Sahibi

Böyle durup gelmesini beklersen daha çok beklersin.Beklemekten ağaç olursun.Bari işe yarayan bi meyve verde toplamaya gelelim.Bi işe yarasın beklediğin


Meyve veren ağacı taşlayan kız şimdi bildim seni ben
 
Tepkiler: vapur dumanı