Maxicepi bırakıyorum

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Para var artık şarap alabiliyorum
 
Tepkiler: vapur dumanı

EroL

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Ben şarabı içmiyorum ama
 

doctorrr

Üye
keline mi sürüyon şarabı
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Yok beline döküyorum sdfsdgcs

Eröl anladı onu
 
Şarap Bi kere annem yapmıştı süperdi
 
Tepkiler: haltie
Şimdi sağlık bak. Sigara bırakma hattından aradılar cidden ilk kez konuyu gördüler herhalde bu çocuk maxicepi bıraktı sigarayida bırakır diye düşündüler herhalde

yanlış düşünmüşler galiba
 
Tepkiler: haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Curmum ne kadar belki çok büyük başına bela olucam
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve vapur dumanı

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Bence minodan bilgi almasi gereken kişi sensin
 

EroL

Emekli Yönetici
1 - 0