Maxicepi bırakıyorum

CanKartaL

Emekli Yönetici
Bizde de olsa da biz de arada sırada bıraksak maxicep i Gerçi ben çabucak bitirirdim maxicepi ama
 

EroL

Emekli Yönetici
Bende büssürü var
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Bende de :
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Birinizde çıkıp defol git demedi ya la
 

EroL

Emekli Yönetici
Bu neyin ürünü ya
 
Tepkiler: Cezzbedici3

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Sezon sonu
 

EroL

Emekli Yönetici
Maxicep bıraktırma hattı Alo 171
 
Tepkiler: Cezzbedici3

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi sağlık bak. Sigara bırakma hattından aradılar cidden ilk kez konuyu gördüler herhalde bu çocuk maxicepi bıraktı sigarayida bırakır diye düşündüler herhalde
 

EroL

Emekli Yönetici
Sigarayı da bırakıver Halit
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Tamam bırakıyorum fotoda sana bir gönderme yok kardeşim yanlış anlama
 
Tepkiler: Cezzbedici3

EroL

Emekli Yönetici
Senin sigara babalara gelmiş
 
Tepkiler: Cezzbedici3

CanKartaL

Emekli Yönetici
Yalnız foto da çok sakat bi foto
 
Tepkiler: haltie ve EroL

EroL

Emekli Yönetici
CanKartal mesaj veriyor Halit, "Bırakamadım ya la"
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Sigarayı işte bu yüzden birakamiyorum sakata gelicem yoksa
 
Tepkiler: vapur dumanı

EroL

Emekli Yönetici
Gazoz bağımılılığı ne durumda Halit