Maxicepi bırakıyorum

iyavuzoz

Üye


- - - Eklendi - - -

al işte bu seferde yanlış yaptım :P


- - - Eklendi - - -

 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

Özel mesaja bak bi
 

doctorrr

Üye
sinkov ııyy çok kötü kokuyor yaa
 
Tepkiler: vapur dumanı

CanKartaL

Emekli Yönetici


valla şu sinkovlardan kullanıyorum.Erken yaşta cilt kanseri olucam

Cilde sıkılan kimyasalların hiç sağlıklı olduğunu düşünmüyorum :S
Prize takılan sinek kovucuları tercih et bence.

Şahsen işkence tekniklerimden olsa gerek pek sinek yanaşmadı bu yaz benim odaya
Sanırım düşük voltajlı elektrik yetiyor sinekleri eğitmeye
 
Tepkiler: HacKLess ve vapur dumanı
Sinek mi bu devirde ?
 
Tepkiler: vapur dumanı

prize takılan yetmiyor inan.O pis kokulu sinkovu kullanmak zorunda kalıyorum.Etkili ama bi sürü iş açıyo başıma.Örneğin uyurken ağzım açılıyo muhtemelen ve iğrenç bi tatla uyanıyorum


- - - Eklendi - - -

Sinek mi bu devirde ?

Nasıl bi yer olduğunu görsen.Her yer ağaç,çiçek.o yüzden muhtemelen..
 

Allah kurtarsın ablam o zaman
 
Tepkiler: vapur dumanı

CanKartaL

Emekli Yönetici


prize takılan yetmiyor inan.O pis kokulu sinkovu kullanmak zorunda kalıyorum.Etkili ama bi sürü iş açıyo başıma.Örneğin uyurken ağzım açılıyo muhtemelen ve iğrenç bi tatla uyanıyorum

Tatlıya gider sinekler ama

Şaka bir yana ben bu sene rahattım. Ama annemi pek rahat bırakmadılar.
 
Tepkiler: vapur dumanı


Tatlıya gider sinekler ama

Şaka bir yana ben bu sene rahattım. Ama annemi pek rahat bırakmadılar.

Tatlı dedin bende şeker gibiyimya hanıiii.Kesin ondan geliyolar


- - - Eklendi - - -

Valla hiiiç mütevazi olamıycam kusura bakmasın kimse
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Konu kopanzi
 
Tepkiler: vapur dumanı

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Zararı yok güzel zaten her konum böyle oluyor
 
Tepkiler: vapur dumanı