Maxicepe Üye Olma Marşı

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepe Üye Olma Marşı
maxicepi çok sevmiştim gitmiştik üye olmaya
pahalı bir çikolata bir kullanıcı adı ile
avatarımızı seçip tıkladık bu siteye başladık girmeye maxicepe
yeni üye fasılları yüzbaşı ayakları
sordular beni babama ne iş bu Kabız Civciv
5000 beğenisi var mı 25.000 mesajı
Acep mutlu eder mi bu güzel forumu
Babam dedi ne beğenisi ne de mesajı var
Paylaşım yapmıyor şu an zaten yoktur fazla zamanı
Ama sevmişlerdir madem (bundan sonra bir şey bulamadım )
 
Tepkiler: 0MG90, x-scarface, MrExpert ve 1 kişi daha

Joker

Emekli Yönetici
Şiirsel yeteneğin tartışılmaz çok güzel olmuş kanka kıskandım










 
Tepkiler: x-scarface ve Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Bro
 
Tepkiler: x-scarface ve Joker

BYFECI

Üye
Hemen piyasaya sürelim
 
Tepkiler: x-scarface, Joker ve Oğuzhan

tarxhn

Üye
adam yetenek konuşturuyor
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
telif hakları kabız civcive aittir.
 
Tepkiler: Joker

tarxhn

Üye
Ordan burdan surdan
Getiriyor maxicepe şenlik
Uzun lafı kısası yapalım
Zayii ziyan yapmayalım
Her telden söz yazalım
Adımıza layık olalım
Ne fayda nede zarar olalım.

kabız civciv buda benden sana gelsin. nick yazıcaktım ama uşendim
aha biede bu sarkı gelsin sana
[video=youtube;2qlMWuUS_S8]http://www.youtube.com/watch?v=2qlMWuUS_S8[/video]
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

 

CABBAR

Üye
Bir mesaj attın,Konuları yaktın
Forumun kemendini cebine taktın
Konu dışında üyen,Gereksizlerde kölen
Olmaya razıyım,Maxicep senin
Internetim fedadır senin yoluna
Banların da benim
boynuma
Çıkalım seninle Google yoluna
Sen bir iphonesun ben garip nokia
Attın cebime demirden (buraya bişey bulamadım )
 
Tepkiler: x-scarface, Oğuzhan, Joker ve 1 kişi daha

tarxhn

Üye

ne cevherler varmışta benim kaçırmışşım
 
Tepkiler: CABBAR

MrExpert

Üye
Geceleri Girerdim Sabahları Girerdim...
Akşam Sabah Aralıksız Girerdim,
Kış olunca Seyrek Yaz olunda Sık...
Ben Maxicepe Girerdim...

Oyun indirirdim Uygulama Yüklerdim...
Mesaj Kasıp Ban yerdim...
Tartışıp Küfür Ederdim...
Sonunda Yinede Maxicepe Girerdim...


 
Tepkiler: CABBAR ve Joker

CABBAR

Üye
Bir mesaj attım,Konuları yaktım
Forumun kemendini cebime taktım
Konu dışında üyen,Gereksizlerde kölen
Olmaya razıyım,Maxicep senin
Internetim fedadır senin yoluna
Banların da benim boynuma
Çıkalım seninle Google yoluna
Sen bir iphonesun ben garip nokia
Attın cebime demirden

- - - Eklendi - - -

Bu daha mantıklı oldu öncekine göre
 
Tepkiler: Oğuzhan

Joker

Emekli Yönetici


- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: CABBAR

CABBAR

Üye
Sonuna bi el atın da bişey yazayım
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
9 yıl önce doğdu şanlı maxicep
9 yaşında mutlu ol maxicep

 
Tepkiler: CABBAR

MrExpert

Üye
Bu arada Yapıtım a a x a Kalbıyla Ve Aruz vezniyle yazılmıştır
 
Tepkiler: Oğuzhan