MaxiCep Teamspeak Odası - Server'ı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
MaxiCep Teamspeak Odası - Server'ı
Olsa güzel olmaz mı gireriz konuşuruz tanışırız arkadaş oluruz daha ailevi bir ortam olur tabi bu benim bileceğim bir iş değil bir fikir bir düşünce ve fikirler kurşun... tamam sustum
 
eğer yeterli topluluk sağlanırsa doluluk orani yüksek bir serverda yetkim var büyük bir oda acabilirim
 

-Emre

Üye
bi aralar androidde zello vardı onla konuşuyorduk =)
 

MrTech

Üye
yaviz akşamları konuşalım adam toplayıp şahane olur valla
 

Heroata

Üye
Karisiklik olmazmi bildigim kadariyla bi odada 50 kisi herkes vidi vidi konusursa bisi anlaslmaz ya XD
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
düşününce skype daha mantıklı geliyor
 
skype cok kasar 50 kisi doldurursa diye sknti varms tek oda olmicak mesela samsung konuscaksn samsung odasi muzik dinliceksn muzik odasi gibi sknti olmaz
 

MrExpert

Üye
20 kişi aynı anda olmaz kim kime nediyor anlaşılmaz o iş yaş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...