Maxicep Point Blank Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Larismus

Üye
castle fotoğraf getiriyo galiba fotoğraf cektm diyodu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Point Blank turnuvası yapsan daha çok katılım sağlanabilir

----------Eklendi @ 23:44:33 ---------- Yazıldı @ 23:44:06 ----------

yani yarışmalara aç konuyu
 
ya bn yeni uyeyim de pb oyuyom klanda ben size kndmle ilgili msj atsamda siz bni klana alsanz olurmu ??
 

estorak

Üye
ekleyebilirsiniz KingPortal
 

estorak

Üye
büyük küçük harfe dikkat edip bi daha dene yüzbaşı 5.kademe gerçi oynamıyorum artık
 
Tepkiler: XXisyanXX
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular