MaxiCep Mükemmelini Buldu :D ( Sonuçlar )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep Mükemmelini Buldu :D ( Sonuçlar )
Evet arkadaşlar merakla beklenen finale gelmiş bulunmaktayız
Oy kullanan ve katılan tüm arkadaşlarımıza yürekten teşekkürlerimi sunarım
10 puanın altında oy alanları listeye eklemedim
Kişisel sağlık problemlerimden dolayı tablo hazırlayamadım. sonuçlar biraz yüzeysel oldu
Hediyeler hakkında dereceye girenler Negative ile irtibata geçecektir
Ayrıca beni kırmayıp yarışmamıza rütbe hazırlayan sonyerolsson (Erol) Abime teşekkürlerimi sunarım

Gelen oyları toplarken hiçbir üyeye torpil geçilmemiştir
Kanıtlamamı isteyen olursa "Oylama sandığı" adlı üyenin kodu yönetimde var zaten ordan bakabilirler




SONUÇLAR :

1.DiaBLoS™ = 118 puan

2.Haltie= 100 puan

3.Samsunspor= 90 puan


4.Salih Baba™= 50 puan

5.DeadSiLeNCe= 34 puan

6. Anıl Umut-NoLiFe= 28 puan

7.sensizlik32=26 puan

8.LAZOFLU-CryDaqqeR= 22 puan

9.Revengeful-İntifada= 16 puan

10. gokberkgovercin-GodFaTheR-mazlumhalime-techno_esh
= 10 puan

Ödül dağılımı şu şekilde olacaktır



1.DiaBLoS™
+ 50 kontör

2.Haltie
30 kontör


3.Samsunspor
20 kontör

Kontör kazanan yarışmacılarımız numaralarını Negative'e göndereceklerdir
 

haltie

Üye
Temiz bir yarışma oldu.Enescim tebrik ederim seni Ali bence haketti Ali kardeşimide tebrik ederim.Güven abim olsunda isterdim
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim Abi
Tebrik ederim, üyelerimizin hepsi mükemmeldir bunu hiçbir zaman unutmayalım
 

ucx

Üye
Tebrikler arkadaşlar

Yazıklar olsun kimsemi bana oy vermedi
 
Alinin rütbesi var Halit e devredecek..Halitin de var o da Güven abiye devredecek..O da belki istemez Salih e devredecek..
Salih alır bence o devretmez
 

EroL

Emekli Yönetici
Tebrik ederim Ali, msnden ismini değiştiriyorum hemen, MükemmelAli yapıyorum
 

EroL

Emekli Yönetici
seninkinide çakma Star olarak değiştiriyorum Halit
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ali Abi artistlik yapma da tebrikleri kabul et
 

Aziz™

Üye
hakikaten ya ali abi nerelerde
 

Aziz™

Üye
biz onu tebrik edelim o yemek yesin
 

Revengeful

Emekli Yönetici
genede puan almışız iyimi
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kebap yiyor
Şu yarışma da sağ saaaaliimmm bitti ya
Artık yeni bir yarışma konusu düşünmem lazım
 

Aziz™

Üye
aslında benim aklımda bir yarışma var seninki hayırlısıyla bitsin diye bekliyordum ama ne zaman söylesem diye ikileme girdim şimdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...