maxicep msn buluşması....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

recepali

Üye
sadece sayılı kişiler mi katılıyor yaw buna offf ben neden yokum güzel bir maxicep sohbeti benim hakkım değilmi
 

Kaptan

Üye
eee kestanemi maxicep mi hehe
 

manyak!

Üye
wayy wayy bizsiz msn buluşması olmazdı unutulduk kader utansın
 
    Konu Sahibi
bu gecede buluşalımmı arkadaşlar saat 21:00 / 22:00 falan
 
dısarda kaldık ıyımı bu kıs gununde:d
 

Silinen Üye 453145

Kapalı Hesap
bende sizin gibi olacam moderatör olacam hırsılandım sabaha kadar paylaşım yapacam :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...