Planlanan Buluşmalar Maxicep Kayseri Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Noks

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Kayseri Buluşması
evet arkadaslar gezdim dolandım ama kayseri buluşmasını göremedim Kayseriden kimler var görelim bi etkinlik düzenleyelim.
 
ben yokum ama kayseri güzel bir yer..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bunu yazmak için üye oldum deme sakın
 
yok

--------------- Ekleme ---------------

banamı dedin
 
onun için neden olsunki ben konu eklemek için vb. şeyler ypmk için üyeyim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bazıları yapiyorda böyle seyler
Neyse konu dağılmasın
 
yok önemli değil

--------------- Ekleme ---------------

neyse boşver
 
bu imza ne ya maksim gazinosunun tabelası gibi parıldıyor
 
Konu Kayseri Buluşması Değil Havadan Sudan Konusu Oldu
 

MUHAMMED

Üye
Konuyu merakla açtım Kayserililer için ama nerdeee imzadan mesaja herşey konuşulmuş neyse bende dağıtmayayım.

Ben Kayseriliyim ama Ankara'dayım ne yazık ki kayseride etkinlik olsa da katılamam

Kayseri'de buluşmanız dileğiyle
 

YasirN

Üye
kayseri güzel yer ya
 

Noks

Üye
    Konu Sahibi
konum sohbet konusu olmus kayseriden kimler war merkezde bi etkinlik düzenleyelim
 

YasirN

Üye
basketbol salonumu sahasımı terım sıze kalmıs o cok iyi ya
 
Merkezde Buluşma Olursa ki Büyük İhtimalle Orda Olacaktır. Bende Gelebilirim Büyük Bir Aksilik Olmazsa.
 

ritmiz

Üye
Çok kişi varsa bende buluşayım tabi birde nerede olacak ve planlanan bir aktivite var mı yada meydanda helkelin altında çay mı içeriz Ben Seyid Burhanettin civarındayım. Gelecek olan varsa konuşup tanışabiliriz.
 

Cetger

Üye
Bende kocasinandayım etkinlik yaparsanız kesin işim çıkar gelemem
hadi iyi günler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
10
Görüntüleme
2K
Cevap
8
Görüntüleme
954
Cevap
38
Görüntüleme
2K