Maxicep Kapanıyor....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mert

Üye
Kapanmadan 1 gün önce haber verilmesini isterdim. Çok sevdiklerimin e-mail lerini alırdım
 

Uruloki

Üye
anaaaammmmm diye bağırırdım(40 metre yüksekten aşağı atlarken)
 

accman

Üye
bunu ben 1 nisanda başlık olarak açmayı düşünmüştüm ama ceza almaktan korktum açıkçası
üzülürdüm de burda bir sürü yetkin insan var hani denir ya bağlasan durmaz aynen öyle.. biraraya gelip bi site daha açılırdı elbet
 

bberkan

Üye
bu siteden çalanlar ve bir çok hırsız +++++++++++++ üyeler mal gibi kalırdı DDD
 
.Com yerine farklı ama aynı bu sitenin ismin de başka bir yer var tabi oranın burayla alakası yok.
 
bişey yapmazdım çünkü böyle bir site kapatılmaz
 
32 Disimi Penseyle Sokup, Saclarimi Yakip, Gelinlik Giyer Kacar Giderdim Buralardann .!

Saka Saka .. Cok Uzulurdum ..
 
bi bağımlılığımdan kurtulmuş olurdum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...