Maxicep Kapanıyor....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Maxicep Kapanıyor....
Olsaydı Ne yapardınız ???
 
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Burak

Burak

Üye
yenisinin kurulmasını beklerdim ve aktif üye pozisyonumu sürdürürdüm.

(aynı isim ve aynı kişi açarsa)
 
Tepkiler: Kobra_FighterTR

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Mutfak tüpünü açık bırakıp kendimi jiletlerken bi yandan da ip bulup kendimi tavana asıp kafama sıkardım
 
Tepkiler: TeAmo42 ve Kobra_FighterTR
    Konu Sahibi
Yahu soruyu ben sordum
Kendim cevaplamadım

Bende ortada kalırdım etrafa şey şey bakınırdım
 

zaza

Üye
canım sıkılırdı, sıkılıncada delirirdim, delirince kapatanı bulurdum, bulunca döverdim
 

zaza

Üye

Ozan abiyi döversin yani
valla bilemem o kapatırsa hazırlansın yani açık açık söylüyorum çokta ciddiyim kim kapatırsa yandı yani ben birçok şeye burada başladım oyun, program falan değil bunlar başka şeyler bunlara engel koyan her zaman benim sinirlerimi bozar hani tescilli kolay kolay kapanmaz ama her neyse
 

Praetor

Emekli Yönetici
Tekrar açardık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Farkeden birsey olmazdı. Başka bir forum bakardım. Yas mi tutacam
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yok la oradaki şahısa sovmek için üye olurdum sadece napayim orada
 
Tepkiler: Kobra_FighterTR

zaza

Üye
Yok la oradaki şahısa sovmek için üye olurdum sadece napayim orada
orada ki arkadaşın kesin yeri belli oldu yani artık biliyorum bana çok yakın yani aklımdan kötü bişey geçse ve birine o sözü vermeseydim
 
ilk başlıkta görünce böyle bişey olmaz falan dedim sonuçta maxicep bu.. ama yine de baktım çok üzülürdümm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...