MaxiCep ile geçen seneler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep ile geçen seneler
5 sene önce 21 Ekim de üye olmuşum.5 yıl demek; çok arkadaş tanımak,dost edinmek,ve onları gün gelince kaybetmek,bazılarıyla şiddetli tartışmalara girmek,cezalar almak, cezalar vermek,yönetici olmak demekti benim için.
Kısacası 5.yılımda da sizlerle olmaktan mutluyum.Yıllardır bana değer veren,seven,sayan dostlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.
Hepinize nice yıllar nasip olsun.
 
Tepkiler: arslansem, minoo, Reşwan ve 2 diğerleri

ANIL

Admin
Aramızda olman güzel adaş beraber nice yıllara inşallah
 
Tepkiler: Anıl Umut
İnşallah 10-15-20. yılımızı da kutlarız
 
Bende 4 senedir burdayım ve kalmayada devam edeceğim galba
 

Haydar

Emekli Yönetici
daha nice yıllara...
 
daha nice yıllarını görürüz inşallah.
 
Tepkiler: Anıl Umut
hayırlı olsun dostum : benimde aralıkta 5 olacak
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ediyorum hepinize.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Nice yillara anil basarili bir 5 yildan sonra bir o kadar daha nasip olur insallah.
 
Tepkiler: Anıl Umut

Reşwan

Emekli Yönetici
Bizlerle olduğun için teşekkürler anıl
Daha nice senelere omuz omuza muhabbet içinde arkadaşça bizlerle geçirmen dileklerimle.
 
Tepkiler: minoo ve Anıl Umut

DiaBLoS

Admin
Al benden de o kadar umut kardeşim .
Gerçekten güzel günler ...
 
Tepkiler: Anıl Umut

minoo

Üye
Kardeşcanımm iyi ki varsın canım benim.
Seninle çok tartıştık, çok güldük, çok muhabbet ettik. Güzeldi senin desteğinle şu Konu Dışı bile. Tek bıraktın beni burda

Seviyorum seni kardeşim. Yine gelcen ben biliyorum
 
Tepkiler: Anıl Umut
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...