Maxicep Fps Yarismasi

Hangi Oyun

  • CS GO

    Kullanılan: 34 48.6%
  • Cs 1.6

    Kullanılan: 32 45.7%
  • WolfTeam

    Kullanılan: 4 5.7%

  • Kullanılan toplam oy
    70

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Maxicep Fps Yarismasi
Beyler Maxicep ailesi olarak bi fps oyunu oynayalim kazanan oyuncuya ödul verelim
Oyunlar(siz sececeksiniz)
1-Cs Go
2-Cs 1.6
3.Wolfteam
bu yarisma oyununu belirledikten sonra ödulu buluruz
 

Rygebin

Üye
Goya basiyorum ama tapatalk sen beni yaz yeter
 

rawkid

Üye
Cs go derimde rutbe olayi var mg2 ustu yoksa go yapalim [emoji14]

Tapatalktan oy veremedim pc ye gecince oylarim.
 
Simdi herkesi yenerim diye yarismaya katilmak istemiyorum.
 
arkadaşlar cs go ve wolfteamda hesaplar fln var yani adeletli olsun diye Cs 1.6 iyidir
ayrıca hile yapan tespit edillirse direk diskalifiye olsun(zaten öyle olur heralde )
 
arkadaşlar cs go ve wolfteamda hesaplar fln var yani adeletli olsun diye Cs 1.6 iyidir
ayrıca hile yapan tespit edillirse direk diskalifiye olsun(zaten öyle olur heralde )
Aynen öyle adamım. Anti Hack korumalı serverler var olmadı Sxe sistemi olan server seçebiliriz
Hile yapana ban+diskalifiye cezası olabilir
 
iyide açık servere hekez girer bence hamaçi fln açak +harita seçilmeli oylamadan hemen sonra (bence assault iyi)
kardeşim zaten benim kendi serverim var parola koyduk mu olay biter zaten assault çok geniş bir harita roundlar çok uzun sürer bu yüzden ideal map olarak dust2 çok iyi.
Wolfteama oy veren arkadaş kim ?
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan