maxicep delileri :)

haltie

Üye
    Konu Sahibi
noliyi burda
 
bisi olmuyor ama her an olabilir hissttt alyoo kim vay oyda ya birak Allah askina biktim senden yaw artik arkana yaslan be adam dinlen biraz uzaklas hergun bktim seni gormektn ulkemde neler oli die takib ederken hep bu cikio yaw hep ayni seyler ya insan hic mi gelismeez degisik cumleler kurmayi denemez laynnn yuru gitttttttttttttt
 
millet akıllanmış galiba kimse gelmiyor buraya
 

Revengeful

Emekli Yönetici
he noluyo ne hmm :S ne kim dedi onu he :S noluyo he :S
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ha ne kim dedi onu he:S noluyo he:S ahada sakız peh böcekmiş ehh :S ne noluyo :S kim dedi....
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
millet sıyırıyor
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim bu grup tam senin için açılmış
 
aynen burayi acana tesekkur borcluyum delidir ne yapsa yeridir halit kardesim
ya deli olmak ta Allahin bir lutfu akillip olup bilmem ne olmaktansa deli kalmayi tercih ederim die gibi bir soz vardi da tam hatirlayamadim neyse ya yarin bi parise gidem belki hastaneye yatirirlar orda dunya baskentinin deliler hastanesi bu tam beni andirio kirmizi isikli falan insanin akillanasi gelio ))
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
kopmuşun konuyu ben açtım
 
sorma fena koptum
ozaman konu icin tesekkur ederim halit kardesim cok iyi gelio bura girince vallahi gercekten
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
arada gir çıldır bugün bjkde yendi zaten oh bee
 
arada gir çıldır bugün bjkde yendi zaten oh bee

hay hayy buyursun gelsin... iste geldimmm buydayimm ) ya bu arada benim telfon pcmden daha hizli artik olmadi telden girelim zaten bill abi bizim win.7'ye reset atip durcakmis bide 2saate bir acaba bi konussak su iki saati biraz artirmazmiydi bunca yildir korsan musterisiyiz hicmi hatrimiz yokk

bill cevap veriyor bugune kadar somurdunuz beni gencliginize verdim ama canima tak etti yakalarsam mucuxxss

genc tebbesumle yaklasiyor... bill abi gel su isi tatliya baglayalim sen reset atmaktan vazgec 2011e kadar musade et win 8 cikarana kadar kullanalim su guzelim windows 7'i sonra sen reset atma valla bak biz ozaman 8'e geceriz ee yok illa reset atacam die israrliysan bizde buluruz bi caresini keseriz resetini
devami yarin )