maxicep delileri :)

haltie

Üye
    Konu Sahibi
konuya mesaj yazılmayalı 1 ay olacaktı nerdeyse kardeşim yetişti havalar sıcak tabi bu mekan önemli
 

huri$

Üye
delilik yapmak istiyorum
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sezen aksu iki delilik sana gelsin huriş
 

tlgcn38

Üye
Delirtecekler beni bekleyin yakında sizlerleyim
 

SAINT1

Üye
Vay haltie avatar yapmışsın cmylmz'dan gayrı.
 

SAINT1

Üye
Seninkini söölemiyom bile kaç cc olduğu bilinemeyen kavasaki.Orucu topal edecez bak tööbe tööbe.
Sende oyun-cafe'ye takılıyorsun artık he hade bakalım.Hayırlı ossun diyelim kardeşim.
 
ooooo eski deli dönüyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gencler ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
ojj gördük bea
nabersizi bae ?
 

SAINT1

Üye
gızancıglar falan cümbür cemaat eyiyiz bea.
uruc tutarız aç kalırız.o yüzden afiften çıldırırız be gızanım.
 

Paranoya

Üye
Sağolasın gızanım Sen nabersın ?
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
oo mekan dolu
 
çok geride kalmış napak yaaa her zaman buralARDAyız bizler
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
oo cimbom delisi
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bizimki delilik değil.beşiktaştan başka takım tutmak delilik