maxicep delileri :)

Perfect!

Üye
bu dünyada yaşamak için deli olmak en güzeli bizde onu yapıyoruz.
(delidir ne yapsa yeridir)
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
deliliğe vurmak en güzeli
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Deli misiniz siz kardeşim?
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
adamı delirtme anılllllllllll!!!!
 
hepimiz tımaraneliğiz. başımızıda haltie çeksin
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yok ben arkadan gelirim
 
başımızı çekecek biri lazım ( negative de delimi ( aman sessiz duymasın ) ( başımızı o çeksin) )
 
Anıl Abi sen önce etiketlere bakta öyle konuş bide bize Deli diyor
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
en büyük asker bizim asker
 
Deli misiniz siz kardeşim?

◄◄◄ I ღ Y๏ย ๒єรเktคร ►►►

Bir namazlık saltanatın olacak,
Taht misali o musalla taşında. . .

eveeeeeeeeet başımızı çekmeye varmısın yokmusun
 
delilik bence hak etmediği halde seni sevmediği halde ona değer vermek onun için yanmak tır
 
deliliği biz burada gerçek anlamının dışında kullanıyoruz... ve aramızdaki en deli insan haltie (halit abi)..
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yaşamak en büyük delilik değil mi e felsefik bir cümle kurdum
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ben artık deli de değilim
Etiketlere aldırmayın siz,aslım burda benim
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
benim hem nickim hem gerçek adıma deli etiketi gelmiş
 
burda delilerde mi var
bu stede de yogu yok mus be
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
her bi şey var