maxicep delileri :)

haltie

Üye
    Konu Sahibi
2dakikada sistem yaparız ona biz tamam sorun yok ozaman kardeşim.zaten konuyu ben açtım o yüzden gereksizlere açtım ama konu farklı bir yere gitti bir çok insan mesaj attı konuya yani oyun cafedeki konulardan pekde farklı değil en azındn sadece smileyde konmuyor neyse benim açımdan burda kalmasında sorun yok,dediğim gibi zaten ben buraya açtım
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yahu tamam anladım ben seni
Sizi kıracağıma kafamı kırarım
Taşıyorum,Anıl Nakliyat..
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
taşımamak için çok kararlıydın kardeşim sağolasın ben arkadaşlar istedi diye dedim.şikayet bile etmedim sen görüyosun sağolasın kardeşim
 
Deli msj yazip durmasam kendimi forumda var saymiyorum valla bence gereksizlerden oyun cafe bolumune gecmeli seviniriz..

--------------- Ekleme ---------------

ay ay ayyy cok tesekkur ederiz ata hemen nasilda gormus yaw ata harflerini yazinca acaba atanin profilde direk sinyal mi veriyor anil tesekkurler tasinmis sanirim konu
cok iyi oldu


--------------- Ekleme ---------------

konuyuda tasidik nerdesiniz arkidisler yolumu sasirdiniz acaba yer degisince
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
deli gibi yazabiliriz artık
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
hangi pc markasını kullanıyorsun

dell i
 
HP diolar win 7 isletiyormusum ustunde
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
deli espriyi anlamadın sen ya


 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
cevap vermiş birde insan sorar neden dordun diye tam delisin
 
he he haklisin ya kafam yerinde degil galiba sahiden peki gecikmeli de olsa soruyorum niden dordun
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben dorarım
 
Belli baksana dogradigin Ikide bi klaye ye kafa atiosun hertaraf kan icinde
 
bende diom bu adam kim ole niye bana bakio die
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yeni avatarım deli cem yılmaz
 
he zaten oda aramizda olsa cok iyi olur tam yeri
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
valla gülmekten akıllanırdık belki