maxicep delileri :)

Revengeful

Emekli Yönetici
iyiyiz deli nadide sen napıyorsun
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
anıl o avatar ne m3 güzelde olmamış sana o avatarlar gitmiyor
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
kuru kafalar çok yakışıyor amerikayı bir kez daha keşfetmeye gerek yok
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
hahahahah süper
 
efem hangi akilliya sikayet etsek uygun olur acaba
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sen şikayet et o bir akıllıya gider
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Adam butona basmadan hissediyor.Atacım bu konunun gereksizlerden maxicep oyun-cafe bölümünde olmasının daha uygun olacağını düşündük.eğer sizin içinde uygunsa tabi
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Zaten konu (03/03/2010 - 11:54) tarihinde Yarınıyok tarafından şikayet edilmişti,negative bakmıştı ve yerini değişmemişti.Bence de burası iyi.
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bencede iyi sorun yokta.sadece arkadaşlar dedi düşününce doğru eğlenceli mesajlar konuşmalar oluyor,fotoğraflar oluyor o yüzden çokta gereksiz değil
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bir oyun sistemi yok ki
Sadece deli deli mesaj yazıp duruyoruz