maxicep delileri :)

Revengeful

Emekli Yönetici
dağıtırım uleynnn...
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

umut kardeşim sen çok normlasin harcanma burda
sublieutenant geldi yine bahisleri ben kazandım iddia eden arkadaşlar ben adamın gözünden anlarım hoşgeldin murat
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bahis vardı ben kazandım deli kardeş
 

umut kardeşim sen çok normlasin harcanma burda
sublieutenant geldi yine bahisleri ben kazandım iddia eden arkadaşlar ben adamın gözünden anlarım hoşgeldin murat

Amaaan tamam Halil yeterki sen kazan (ama üleşirik)

Umut yorumuna yattım yaaa
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
senle girmedim ki ama olsun girmiş sayılayım sonuçta ben kazandım
 
olemi ehh ne yapalim ozman kutlarim seni iyiki girmemisim bende bahse
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bu konu neden gereksiz mesajlar bölümünde ya xD
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

Ben napayım kardeşim,deli delinin halinden anlıyormuş ancak,yoksa nerden bilesin döneceğini

iyiydi bu iyidi koçum benim benim halimden anlayan kardeşim

--------------- Ekleme ---------------


selam deli kardeşim hoşgeldin

bu konu neden gereksiz mesajlar bölümünde ya xD

şikayet etsene mert belki taşırlar oyun cafeye
 
hosbulduk efem evet ya mert hakli bu konu neden gereksizlerde ki deliler gereksiz mi ki bu dunyada dusun hep akilli hic deli yok ee bu bolum nasil olurdu en ufak ornek
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bir deli konunun ilk başındaki şikayet butonunu kullanıp şikayet etsin taşınsın ben kendi konumu şikayet etmek istemem
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Taşınması gerekse idi ben taşırdım
 
Cok gerekli bi konu bu ya gereksizlerde olmasin foruma girince msj yazmadan burda kendimi forumda saymiyrum tasiyalim tasiyalim
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
şikayet et izmirli taşınır oyuncafede olur ama