maxicep e hep desteklerim ben facede symbiqn 3 sayfasında ki gönderileri telefonums yukleyemesemde sırf destek olmak için begenme bu tonuna basıyom ayrıca bazen maxicep hakkında cokk kötü seyler diyolsr işte o kötü şeyler diyenleri ben ...... Neyse biz maxicepçilerin bi ruhu vardım yardımlasırız bi sorun varsa üzülür çözüm ararız bişi bulunca hemen paylasırız ama bu saydıklarım sadece gercek maaxicep çilerde varrrr buraya baska forumlsr gibi sanıp kavga cıkartanlar var iştte onlar gercek maxicepçi degil hep seni desteklicem savumcam her sey için teşekkürler maxicep ailesi