Maxicep Böyle Kuruldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper olmuş

----------Eklendi @ 20:27:59 ---------- Yazıldı @ 20:22:45 ----------

Yalnız bir düzeltme bu forum maxicep olarak kurulmadı mobiletechtr.com du ..

Eskilerdeniz yani..
 
eline saglık.ilk geldigimde ben pek ısınamamıştım buraya,sonradan alıştım.
 

.BlueTR

Üye
harika olmuş yaa bence üst konu olmayı hak ediyor.
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
sağol blueTr kardeş inşallah Hasan Abimiz Yapar Böyle bişeyii
 

Necmati

Üye
eh iyi gibi


Admin mod yazan yere daha güzel bir resim buldum

 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

pelın_

süper olmus elıne saglıkk avatarım orda aaa
 

zaza

Üye
güzel olmuş eline sağlık
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
Çok güzel hazırlamışın canı gönülden kutluyorum seni
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın mod abim
 

Masha

Üye
Çok iyi olmuş ya
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
ne demek hacım ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...