MaxiCep - Bildirim Çılgınlığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
MaxiCep - Bildirim Çılgınlığı
MaxiCep'te bir bildirim alırsanız ve bilgisayar sürümünü kullanıyorsanız işiniz çok zor demektir

Videoyu izleyin:



Mobilciler için: tube.com/watch?v=cVoQuXaqawc (boşluğu kaldırın)
 

Haydar

Emekli Yönetici
aynennnnnnn
 

enkazcı

Üye
bildirim yok bakamıcağım bu mesajı biri beğensinde bakayım bi ya
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

Revengeful

Emekli Yönetici
Yalnız değilmişim.

---------- Eklendi @ 22:14:03 ---------- Yazıldı @ 22:13:48 ----------

Kontrol paneline atması yok mu bide..
 
Tepkiler: Şehriyar ve sublieutenant

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yalnız değilmişim.

---------- Eklendi @ 22:14:03 ---------- Yazıldı @ 22:13:48 ----------

Kontrol paneline atması yok mu bide..

Tıklıyorsun Bildirimler'in üzerine tak, kontrol paneli açılıyor. Bir defasında konu açarken geldi başıma. 1 ton yazı yazmışım, sonra farkettim ki bildirim var. Üzerine geldim, alt menüsü açılmadı. Tıkladım, birden sayfa değişti. Hemen Geri'ye bastım iş işten geçmişti
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Gelişmiş editör kaydediyor olmalı normalde yazdığını
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İnternet hızı çok yavaş olunca oluyor bende. E hızım 8'den 1 MBite düşmüş. Doğal.
 

enkazcı

Üye
yok bende öyle olmadı valla
 
Bana bildirim gelmediği için sorun yok
 
Tepkiler: enkazcı

Emrgncy

Üye
Çözümü var onun Arkadaşlar hemde çok kolay
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...