.Maxicep Arkadaşlık Grubu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
.Maxicep Arkadaşlık Grubu.
Bu konuda, bir grup kurulacak ve bu grup oluştuktan sonra burada. Planlamalarımızı, Buluşmaların nerede olacağı, Yeni çıkan oyunlar, Teklonoji v.s konuları, fikirlerinizi, paylaşacağız, konuşacağız, tartışacağız. Tabiki Gruba Girmek İstiyorsanız Bazı Kuralları yerine getirmelisiniz.

Giriş Kuralları (Hızlı ve öfkeli misali)

240 Mesaj
30 Konu
185 Beğeniniz Olması lazım. Artı Aracınızda Şahin olmayacak.

Konu açık. Eğer buna benzer bir konu varsa. Konu Kapatılabilir. Canımız Sağolsun. Ama Sadece Seçeceğim kişiler gruba dahil edilicek. Yok öyle apaçi konuşmalar yapacak. Yok ortamı gerecek kişiler istemiyorum grupta. Konu açık, Hade Baalım. Şimdi herkes görünce diyecek, Kro murat'ın grupla ne alakası var.

Gruptaki Kişiler: Aşağıya Bakın ya bana bakmayın.
 

mstf_l

Üye
30 konu yapam geliyom bekleyin araba sahin niye olmuyor merak ettim
 

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
O lafın gelişide, şahin biraz geri kalıyor, murat 131 veya 124 ile gelsen alırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...