MaxiCep Android Grubumuz Açılmıştır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
hızla büyüdük
daha bir gün olmadan 20 olduk
 

AYNA

Üye
bende katıldım..
hadi hayırlı olsun robotcu gardaşlar..
 

last321

Üye
bana da atmışsın oguz kabul ettim ben de.normalde girmem her gruba
 
    Konu Sahibi
hoşgeldiniz arkadaşlar
27 kişiyiz
 

last321

Üye
kafanız android olmaya başlamış dikkat edin biraz bi yerden sonrası zarar bu kadar yüklenmeyin böyle şeylere
 

AYNA

Üye
bu android hangi dille yazlıyor arkadaşlar?
mesela
meego linuxla.
symbian c++ la.
peki android neyle?
 

xinsurer

Üye
android de linux tabanlı diye biliyorum.. bu arada biz google amca falan diyoruz da o bizi pek benimseyemedi, johnny'ye michael'a verdiği marketi bizden esirgiyo..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...