Maxicep Ailesi Hepinize Teşekkürler

    Konu Sahibi
Maxicep Ailesi Hepinize Teşekkürler
Başta adminler, moderatörler ve yardımcı moderatörler olmak üzere tüm üyelere sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Foruma ilk zamanlarından bu yana üyeyim görüldüğü gibi ve ilk günden beri aldığım her telefona benimle birlikte sevinen ve yardımlarını sunan herkese gönülden teşekkür ediyorum. Gerçekten 6300 olsun n73 olsun 603-701-s3mini ve şu an yeni aldığım Z1 için oyun program modifiye her ne lazımsa buradan buldum. Bilgisayar alacağım zaman donanım konusunda buradaki arkadaşlardan tavsiye aldım. Bilgilerime bilgi kattım yeri geldi ben bu bilgilerimi başkalarına aktardım. Hepinizin yeri ayrı hepinizin değeri sonsuz benim için. Baştan beri yardımcı olan abilerim kardeşlerim ismi aklıma gelenleri yazıyorum aklıma gelmeyenlerden af diliyorum. Hepinizi çok seviyorum...
@noss_bar @Kurtuluş40 @naja_naja @ANIL @Bilişim Profesörü @Sensation @DustoJniK @Mad EagLe @asigsasi @Nextman
 
Tepkiler: ANIL, Kurtuluş40, noss_bar ve 3 diğerleri

asigsasi

Üye
aktifliğinin ve başarılarının devamını dilerim iyi temennilerin için de teşekkür ederim
 
Tepkiler: Nextman, OttomaN TigeR ve @@DiAbLo@@

Murat Alper

Moderator
yardımcı olmadım ama yinede tebrikler :
 

KayraBey

Üye
Ya ben? Ya ben?

Şaka şaka...
 
Tepkiler: Nextman ve Emrgncy

Nextman

Emekli Yönetici
Başarılarınızın devamını dileriz.İyi dilekler için Teşekkürler.
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@ ve asigsasi

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Rica ederim herzaman için burdayız.

İyi forumlar
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@

heathrow

Üye
2007'den beri üyesiniz 1.600 mesajınız var az ve öz konuşuyor olmalısınız
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@

ANIL

Admin
Yorumun için teşekkürler. Aktifliğin devam eder umarım.
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@