maxi meteoroloji :)

minoo

Üye
Şu an memleketteyim (Bitlis) dehşet bir kar yağıyor.Arabayı çıkarayım dedim yemedi lastik yeri tutmuyor
Sıcaklık 0 derece tam.ve ben çok mutluyum

Mutlu musun?
Burda da müthiç ayaz var. Tam kar havası. Ama kar falan yok
2 dk dışarıya çıktm, dondum kaçtm eve
 
Şimdi hava kapalı ama buz kesiyo dışarı
 

Haydar

Emekli Yönetici
Bi güneşli bi bulutlu
 

SHS

Üye
buz gibi buz
 

bydexer

Üye
Bursa kırsaldan bildiriyorum efenim,şu an hava kapalı,üşütücü ve yağmur çisiyor
 

DiaBLoS

Admin
Hava gayet güzel ...
Maşallah gece de iyi , gündüz de ...
 

SHS

Üye
güneşli bir gün
 

SHS

Üye
buz gibi, fırtına var dışarda, pencereler kapılar zangırdıyor, korku filmi gibi
 
Adana'da bu bu hafta içi bahar havası vardı bugüne kadar hava yine kapandı yavaştan yağmurlar başladı.
 

bydexer

Üye
Hava çok bulutlu ve sisli,yerde 2-3 cm kadar kar var,ama karlar erime aşamasında,her yer sırılsıklam ve bataklık gibi,gayet üşütücü ve rüzgarsız bir hava hakim,bu gece don olma ihtimali %100'e yakın.
 

SHS

Üye
çok soğuk!
 

bydexer

Üye
Üşütücü,don var,ayaz var,az güneş var,puslu bi hava var;daha neler var neler
 

mstf_l

Üye
burdur cok soguk iki gündür yurttan cıkamıyom hastalıktan heralde gece epey bi soguk olacak
 

bydexer

Üye
Hafif kar atıştırıyomuş duyduğuma göre,dışarı çıkasım bile yok bu havada,keyfim yerinde
 

bydexer

Üye
Hava açık;ama ayaz var.