maxi meteoroloji :)

Praetor

Emekli Yönetici
Mehmet abi ) resmen nasıl donuyorsun anlamadım
Mehmetce38™;1965636' Alıntı:
Evet, Mehmet Abi geçenlerde geldi bana, dedi ki Atacığım ben donuyorum, bunu ticaret siciline kaydedelim.
Ben de KTO'ya (Kayseri Ticaret Odası'na) başvurdum. Yakında ilan da edilecek. Ticaret Sicil Gazetesi'nden takip edebilirsiniz.
 

tragedie

Emekli Yönetici
Alemsiniz Yahu ee bugün resmi gazeteye Baktım kayıtlarda böyle bir şeye Raslamadım
 

tragedie

Emekli Yönetici
Hasan mehmet abi hava buz gibi diyor sen iyi diyorsun sen hangi kayseridensin )
 

Praetor

Emekli Yönetici
Sadece tescillilerin ifadeleri sayılır!
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Kars'ta sıcaklık şimdi -34 derece, gece vakti sanırım -40'ları geçecek.. Sobalı evler bile ısınmıyor yahu.
 

Catty

Emekli Yönetici
Like ice , Brrrrrr !!!!
 
Hem güneş, hem don..
Dengemiz şaştı anasını satayım..
 
ankara baya karlıydı...hayat durdu...
 
    Konu Sahibi
havalar bozuk don ve rüzgar hakim
 

Nadir

Emekli Yönetici
burda da kar yağıyor..
 

huri$

Üye
kar ruzgar dondurucu soguk-10
 

AKATLI

Üye
istanbul yağmurlu