maxi meteoroloji :)

zaza

Üye
urfa bulutlu
 
güneş var ama ısıtmıyor bozuk

yagmur yok kar hiç yok ve de soguk
 
2 gündür bi taraflarımız dondu valla anlayın artık hava durumunu
 

huri$

Üye
bahardan kalma nefis bir hava vardi
 

minoo

Üye
Çok güzel hava..Güneş var Hep böyle kalsın
 

zaza

Üye
bizde güneş var ama burnum buz tutuyor
 
eşofmanlarımdan içeriye kadar girebilen çok pis bi soguk var
 

huri$

Üye
ne gune$ ne yagmur nede kar kapali soguk
 

aRdiLê

Üye
Şuan ADANA'da İlkbahar havası var böyle giderse ADANA'ya İlkbahar erken gelecek zaten ADANA fazla soğuk olmuyor normaldede ADANA bu bakımdan çok güzel.
 

DiaBLoS

Admin
İstanbul da hava açık , fakat soğuk da içten içe hissediliyor .
 

huri$

Üye
bi kapali bi açik
bi sicak bi soguk
 

Dafny

Üye
cuma gunlerı hava hep sıcak oluyor...ne mutlu 10/G'ye...
 

huri$

Üye
kaarr kar yagioorrrr
 

aRdiLê

Üye
ADANA'ya İlkbahar geldi (.