maxi meteoroloji :)

Revengeful

Emekli Yönetici
Yagmur.. Seni seviyoruz dedik bağrımıza bastık.. Ama sende abarttın yani .. Dur artık dur, dondum !
 

zaza

Üye
Yagmur.. Seni seviyoruz dedik bağrımıza bastık.. Ama sende abarttın yani .. Dur artık dur, dondum !
sen ona bakma o rahmetten ne anlar yağ yağ ölsekte yağ bizden sonrakilere kuraklık nasip etme
bugün ş.urfa çamur yağışlı mont giymeyin şemsiyelerinizi eve sokmayın üzerlerinde çamurdan noktalar oluşuyor hele meslektaşlarım sakın ola kafanızı açıkta bırakmayın
 

Dafny

Üye
az kalsın ucuyordum
 

DiaBLoS

Admin
Havalar bozuk bozuk bozuk ...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yerler buz ve erimiyor,kristal tanecikleri uçuşuyor varın siz düşünün soğuğu..
 
konya da 2 gündür yağan karlar erimeye başladığından hava biraz daha soğudu güzel kış
 
gece yatiyorum yagmur sabah kalkiyorum yagmur.

zırt-pırt kesiolar da elaktrigi zaten ayak alcida ne corap ne bisy.dımdızlak kaldı ayagim usuo
 

zaza

Üye
burasıda ordan farksız değil bide biz nöbet tutuyoz hemde akşam tarifesi geceler uzun ayaz
 

huri$

Üye
karrr
muthi$$$
 

zaza

Üye
Çocuklar ben galiba ölücem ayaklar buz tuttu evde değilim baştan söyliyeyim
 

huri$

Üye
kar firtina buz
-- 11 buralarr
 
konya da hava kararsız yağsam mı yağmasam mı ama hava ılık ctha
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Burada hava güllük gülistanlık, dün bi rüzgar çıktı dedim tamam uçuşa geçiyoruz ama bir anda durdu, yakıt bitti herhalde
Şaka bi yana kış buralara gelmeyecek herhalde , her tarafta kış almış başını gidiyor bizde tık yok, aman nazar değmesin
 

.eRCaN.

Üye
Mersinde de bugün güllük gülistanlık.Müthiş bir hava var
 

zaza

Üye
urfa yine heryerden sıcak