maxi meteoroloji :)

haltie

Üye
karstasın sanırım levent ne ara gittin hacı
 

haltie

Üye
kartepeye yakın evde kim dedi oturun diye burjuvalık kolay değil adam kayak yapıyor
 
Burda Şuan 1 buçuk Metreyi geçti Kar sabah uyandım kapıya Çıkmak için açılmadı Kapı bende Kapıyı Kırdım zor çıktım Dışarı bu sene Çok zor geçicek kış galiba

yumurta kırığıyla mı takılıyosun bu ara nedir...
 
güneşli ama sert bi hava vardı...
 

haltie

Üye
gündüz yaz gibiydi yandım güneşte şimdi buz gibi
 

tragedie

Emekli Yönetici
burasıda buz gibi Şuan Sıcaklık -10 derece felan dışarıdada 1 metreden fazla Kar Var evde mahsur Kaldım
 
taşın bence ordan...

soğuk vallaa..ayaz var...
 

haltie

Üye
bırak bu ayakları artık levent ya tamam uludağa tatile gidiyosun
 
çok güzeldi bugün hava...günlük güneşlik...
 

tragedie

Emekli Yönetici
bugün Eskimo Gördüm
 

Mert

Üye
Sabah sıcaktı. Şimdi donuyorum. Burnumun ucu kıpkırmızı
 
yaz gibiydi gündüz ama şimdi serin...
 

Perfect!

Üye
şimdilik normal bi hava var ama yağmur gelebilir.