maxi meteoroloji :)

tragedie

Emekli Yönetici
Burda Hafiften Kar yağmaya Başladı
 

minoo

Üye
offf yağmur yağıyor çok fena
 

haltie

Üye
hava durumu diye bişey kalmadı yağmur var mı yok mu oldu.tabiki yağmur var
 

tragedie

Emekli Yönetici
acayip Kar Yagıyor burda sabaha 1 metreyi bulur
 
akşama doğru burda da biraz atıştırdı kar...
 
şiddetli yağmur başladı...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Gayet güzel,sade gömlekle bile dolaşılır.
Tabi akşam 6 dan sonra yiyorsa dolaşsınlar
 
fırtına var...baya şiddetli rüzgar...sanki dersin ocak ayındayız bu ne yaa...
 
çok soğuk bi hava ama yağmur yok...ama çok soğuk..tam karakış..
 

DiaBLoS

Admin
Hava istanbul da kötü
 
Soğuk soğuk soğuk...dondum yaaa...
 

haltie

Üye
kış gelmiş kış kış kış
 

tragedie

Emekli Yönetici
Burda Şuan 1 buçuk Metreyi geçti Kar sabah uyandım kapıya Çıkmak için açılmadı Kapı bende Kapıyı Kırdım zor çıktım Dışarı bu sene Çok zor geçicek kış galiba