maxi meteoroloji :)

haltie

Üye
parçalı bulutlu yağmur dindi ılık bir hava var
 
bol güneşli cıvıl cıvıl...yaz gibi...ohhh miss... =))
 

minoo

Üye
çok saçma bi hava bi sıcak bi soğuk
 

osmisyum

Üye
Yağmur yağıyooo seller akıyooo bizim elektrikler bi gidip geliyoo
 

haltie

Üye
çok güzel bir hava vardı dışarda oturdum şuan cam pencere açık oturuyorum
 
hava güzel die ince giyindik şimdi de üşüyoruz...
 

tragedie

Emekli Yönetici
Kar Ne zaman Yağıcak
 

Aziz™

Üye
esintili güzel bir hava var burda..göl manzarasıda mükemmel..
 

haltie

Üye
hava kapalı ılık mevsim normallerinde
 

minoo

Üye
Hava nasıl bilmiyorum hissetmiyorum.
 

haltie

Üye
parçalı bulutlu güzel hava
 

haltie

Üye
hava kapandı soğuk ve hafif rüzgar var
 

Mert

Üye
Sonbahar kendini yeni belli etmeye başladı
 

minoo

Üye
güneş var ama buz...ayaz var
 

aRdiLê

Üye
ParÇaLı buLutLu haLa yaz havaSI vaR buRda SonbahaR biLe daha qeLmedi (.