maxi meteoroloji :)

Burak

Üye
fırtına,yağmur.soguk bir gündü
 

haltie

Üye
 

haltie

Üye
ödünç ver elleriniiii
 

minoo

Üye
serin ama çok güzel..açtım camı oh mis
 

haltie

Üye
çok fena yağmur var donuma kadar ıslanmış olarak eve döndüm
 

haltie

Üye
yağmur yağdı gündüz şimdi durdu hava ısındı biraz
 

CoDeYs

Üye
çok fena yagmur yagdı

iç diş ıslandım ya
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Okuldan çıkar çıkmaz sağnak başladı ya.. Eve geldim güneş açtı..
 

aRdiLê

Üye
YağmuR Hala Yağıyor KeŞke hiÇ duRmaSa YaqmuR kadaR qüzeL şey vaRmı qöK qüRLiyeceK yaqMuR yaqacaK ŞimŞeK çaKacaK kıŞ bu yüzden daha qüzeL bide bu yaqmuRun aLtında yürüyeceKsin tamamdıR iŞte (.
 

CoDeYs

Üye
nasıl yagıyor arkadaş
offf ya kız arkadşimla gezcektim yanı şü havaya bak
 

aRdiLê

Üye
Ben Adanada'yım şimdi durdu yaqmuR biRazdan baŞLar yaqmuR gibiSi yoK
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bende yağmur severim fakat üstünde okul kıyafeti elindede kitaplar olunca iyi olmuyo xD
 

'Davut

Üye
Arabadan indim sadece 10 saniyede kapıya vardım bütün üstüm ıslandı...