maxi meteoroloji :)

buLndgm orTam sicak ama disarisi serin

simdi yagmur yagsada cikp doLassam disarda
 

Aziz™

Üye
güçlü bir rüzgar şiddetli bir yağmur eşliğinde dolu yağdı..
 
gece gok gurLedi simsek cakTi 2 damLa yagmur yagdi.sabah buLuT fiLan.simdi gunes cikmis cok sicak
 

tragedie

Emekli Yönetici
bende evelip gevelemeyeceğim karpuz severim levent


erol gibi Adanalı Arkadaşın olursa seversin ama Yiyemessin adam bir güne bir gün dedimi Kardeşim verin adresinizi size en qral Adana Karpuzu göndericem diye şimdi bu mesajı okudumu lafı eveleyip gevelicek
 

minoo

Üye
sabah buz gibiydi ya dondum dışarda sabah dediğim 6 gibi
şmdi de serin ama..
 

CoDeYs

Üye
soguk yaw dişarısı insanın gezesı gelmiyor vala
 

haltie

Üye
çok güzel hava var
 

CoDeYs

Üye
az bişey serin hava hala
 
sicak degiL soguk da degiL.yagmur yagacak gibi
 

haltie

Üye
hava yumuşaktı bugün üşütmedi çok.
 

CoDeYs

Üye
bayabı rüzgar var ve soguk
 

haltie

Üye


soner desin buzzz
 

CoDeYs

Üye
çok fena yagmur yagıyor
 

huri$

Üye
butun yaz soguk olduktan sonraa bu haftalarda 25 ila 29 derece sicaklik devam edecek
 

haltie

Üye