maxi meteoroloji :)

[sıze=3]antalya şu anda yanıyorrrrrrrrr[/sıze] :d
 

haltie

Üye
sıcak var çok hafifte esinti
 
boğucu bi sıcak var..yağmurun habercisi sanırım...
 

minoo

Üye
aman tanrım bu ne soğuk birden bire soğudu.hırka falan giydim bugün
 

minoo

Üye
orda hava nasıl abi
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Mevsim normallerinin on derece üzerinde
 

minoo

Üye
burası çok serin ya
 

minoo

Üye
hala da serin.
 
hava buz gibi resmen ya...ve yağmur var...
 

haltie

Üye
soğuk yağmur rüzgar sevmem normalde ama sıcaklardan sonra iyi geldi az kalsın eriyorduk
 

Perfect!

Üye
çok güzel hava ya yamurda yağdı bugün
 

STaT!C

Üye
2 EYLÜL 2010 KARADENİZLİLER BENCE TEDBİRSİZ DIŞARI ÇIKMAYIN

 

Perfect!

Üye
çok güzel hava ya yaz bittimi ne
 
yagmur var burda bence muthiş ya serin bir hava
 

Perfect!

Üye
çok güzel hava serin o süper
 

minoo

Üye
sicak sicak sicak sicak ooooof igrenc