maxi meteoroloji :)

AYDIN'a gelcek olan yolunu değiştirsin berbat sıcakk ya off
 
istanbul hala sıcak çok sıcak...çok susadımm...ramazan mübarek ama sefileri oynuyoruz vallaa...
 

haltie

Üye
yine çok sıcak bi taraflarımızdan ter akıyor
 

Perfect!

Üye
çok ıscak ya nolcak bu hava böyle
 

_enqin_

Üye
ankara yanıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

--------------- Ekleme ---------------

yine çok sıcak bi taraflarımızdan ter akıyor



v
 

haltie

Üye
bugünkü sıcak çok beterdi eridim resmen aktım
 

Aziz™

Üye
rüzgarlı ve sıcak bir hava..
 

haltie

Üye
rüzgarsız sıcak nemli cehennem gibi
 

Praetor

Emekli Yönetici
Klima altı, gölgede 16 derece... Oooh
 

Perfect!

Üye
yapay iklimde bizede oh
pc bile tavan yaptı
 

haltie

Üye
laptopa ekstra fan aldım
 

Paranoya

Üye
Bugün istanbulda yine yanıyoruz
 

huri$

Üye
dun yagdi birazdaha simdi kapali
ama iyi ne soguk ne sicak moyen
allahim a$iri sicak olan yerler bi an once serinlesin insallah
 
amin amin...susuzluktan ölüyorum hergün...
 

haltie

Üye
çok sıcak hala serinleme bekleniyor
 

huri$

Üye
$uan sisli ve soguk gunduz sicak olacakmi$ hadi insallah