maxi meteoroloji :)

Aziz™

Üye
evet ya inşallah yarın hava güzel olur tamda sınav günü çünkü..
 

haltie

Üye
hava çok güzeldi bugün hala öyle umarım artık bozulmaz
 

huri$

Üye
çok guzel bi hava var
 

Aziz™

Üye
hava gayet güzel şimdi..
 

haltie

Üye
güzel hava etkisini sürdürmekte(:
 

minoo

Üye
bi yaqmur bi qüneş bi dolu
saçma sapan bi hava
 

DiaBLoS

Admin
Hava son derece güzel çok şükür ..
Aman ben gideyim de sıcaklar bastırsın
 

haltie

Üye
evet süper hava var çok sıcakta değil nemde az bugün rahatız
 

Mehmet

Emekli Yönetici
serin bir hava var
 

haltie

Üye
hava çok güzel rahat bir hava.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
soğuk ve yağmur
 

haltie

Üye
yağmur var sabahta çok yağdı

tarihlerimiz 29.06.2010
 

DiaBLoS

Admin
Mükemmel bir hava mevcut .. Çok şükür aşırı sıcağı görmeden kaçıyorum Adanadan
 

Aziz™

Üye
hava bozmaya başladı..
 

haltie

Üye
hava çok güzel şuan kapalı biraz ama sıcaklık falan çok iyi mevsim normallerinde