maxi meteoroloji :)

Aziz™

Üye
rüzgarın şiddeti baya arttı yahu..
 

haltie

Üye
çok güzel bir hava var.hafif esinti var
 

minoo

Üye
inş sıcak olmaz da sınavda zor anlar yaşamayız
 

haltie

Üye
tam piknik havası denize göre serin
 

haltie

Üye
çok sıcak yanıyoruk daha da sıcak olacak gibi
 

Perfect!

Üye
çok sıcak (daha da sıcak olacak )
 

minoo

Üye
Emre Altuq'a baqlamayın hemen
 

minoo

Üye
maxi için yazmş onu
 

Aziz™

Üye
arkadaş akşam olmuş hava tamamiyle yağmur bulutlarına kalmış sıcaktan bittim yahu..
 

haltie

Üye
resmen hortum kasırga her neyse onu yaşadık beterdi
 

Aziz™

Üye
bursa havası ve balıkesir havası nerdeyse aynı burdada çok fena..
 

minoo

Üye
off fırtına ne biçimdi yahu herşey uçtu burda
 

Perfect!

Üye
ya her yer kpuyo biz gölgede 30 dereceden aşasını göremiyoz
 

minoo

Üye
fırtına çıktı akşama dqru felaket..herşey uçtu