maxi meteoroloji :)

Konya,kapalı ve iç sıkıcı bir hava var..
 
Sanki diğer günler sıkıcı değil..

Caddelerde in cin top oynuyor yahu..
 

huri$

Üye
lapa lapa kar var dunden beri sabaha kadar daha bi yigildi
varsa kartopu sava$i yapmak isteyen buyursun valla cok zevkli
 

dinccine

Üye
Hatayda Sis etkin ve hafif rüzgar var az yağmus ciseliyor
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Kars'ı kar bastı, kaldırımlar buz pistine döndü..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hava kapalı ve soğuk
 
Hava çok güzel günlük güneşlik yuppii
 
Yağmurlu ama soğuk değil..
Kış böyle geçsin yahu..
 
    Konu Sahibi
soğuk felaket rüzgarlı
acaba dışarı çıksam beni götürür mü ki
 
Bugün hava iyi çok şükür..

Dışarıda işlerimi bitirmem lazım bugün..
 
Hava 2 gündür açık..

Böyle devam etse keşke..
 

Praetor

Emekli Yönetici
kışın ortası Ancak Istanbulda mükemmel bir hava var!.. sıcaklık 17-18 derecelerde. Temiz, ılık, kuru...
 
    Konu Sahibi
güneşli ama ben hala üşüyorum
 

DiaBLoS

Admin
Hava inanılmaz güzel ...
Ama bu havalar yanıltır. Dikkat edin hasta olmayın .
 
guzel bı uygulama ancak bunu hergun guncellıyecekmısınız
 
Elimizden geldiği kadarıyla evet Mesela bugün Konya'da hava kapalı..