maxi meteoroloji :)

Aziz™

Üye
işin zor vallaha..
hadi kolay gele..
 

minoo

Üye
temzlik bitti de annem hala dır dır
saol
 

haltie

Üye
çok sıcak bunaltıcı
 

Aziz™

Üye
pazara gittik hay gitmez olaydık..
ne sıcak arkadaş..
 

haltie

Üye
çok sıcak ama arada güzel bir rüzgar var rahatlatıyor
 

Aziz™

Üye
evet birazcık etkisi oluyor ama gölgede falan oluyor..
 

minoo

Üye
off uyku resmen uçtu qtti ya ne bçm hava
yok arkadaş bn sınavdan snra vınn yazlıqa.
 

minoo

Üye
walla ya orası ohh mis qbi
 

Aziz™

Üye
bende geliyorum ver adresi..
 

minoo

Üye
olmaaaz qizli orası
 

haltie

Üye
çok fena sıcak var
 

Aksi

Üye
yagmur yagdı gene okadar sıcak yok sukur (:
 

minoo

Üye
aç kapıyı Sibelm size qeliyorm yoksa ölcem burda sıcaktn
 

Aksi

Üye


actım meleım geel :d hemen kapa sonra kapıyı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hava çok güzel,içeri çok sıcak.Balkona çıkıyorum serinliyorum.
 

haltie

Üye
çok sıcak var az önce kocaman helikopter böceği girdi odaya cam açamıyorum