maxi meteoroloji :)

minoo

Üye
bu qece rüzqar var braz.serin qayet qüzel uyurum ama khve içtm
 

Aziz™

Üye
hep sen içiyorsun ikram yok

hava güzel..
 

haltie

Üye
çok güzel rahat bir hava
 

haltie

Üye
çok fena gökgürültüsü yağmur
 

tragedie

Emekli Yönetici
aynen burada yağmur Yağıyor bisikletle kopucaktım arkadaşların yanına malesef dışarı çıkamıyorum
 

haltie

Üye
burası kapakı yağmur geçti bizden size geldi sanırım
 

minoo

Üye
off o ne yaqmurdu
baya serin hava.yaqmur durdu
 
Saat 13 e kadar hava kapalıydı güneş çıkmadı yavaş yavaş açıldı şimdi
 

minoo

Üye
burda da açılmak üzere..
 

haltie

Üye
kaç olsun istersin levent
 

tragedie

Emekli Yönetici
öğlen 12 olsa iyi olurdu tatilim uzardı
 
Yarım saat inanılmaz bir yağmur ve şimşek vardı.
 

haltie

Üye
şuan yağmur var çok fena
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Yamır ne arar la bazarda yanik biz yanik
 

Praetor

Emekli Yönetici
Burada yağmur yağmıyor, akıyor mübarek...