maxi meteoroloji :)

haltie

Üye
açıldı şuan güzel kısa kollu giyilecek kıvamda
 

haltie

Üye
valla kapı pencere açık ama çarşambadan sonra soğuk olacakmış
 

Aziz™

Üye
çok sıcak yahu..
maşallah burası memleketi aratmıyor valla
 

haltie

Üye
çarşamba oldu hala sıcak
 

Aziz™

Üye
hani hava soğuyacak diyorlardı ne oldu
 

haltie

Üye
aynen yağmur dediler bu yaz son 130 yılın en sıcak yazı olucakmış
 
Sıcak ve inanılmaz nem var. Bunaltıyor..
 

haltie

Üye
çok güzel hava var
 

haltie

Üye
aynen beter çok sıcak
 

haltie

Üye
sıcak daha da sıcak olucak
 

haltie

Üye
tamam piştim alın ocaktan
 

haltie

Üye
kapalı nemli sıcak
 

Aziz™

Üye
burasıda öyleydi ama hava açtı..
 

haltie

Üye
evet açıldı burda da akşamları güneş alıyor odam akşam oluyor ve güneş açtı pişicez yine