maxi meteoroloji :)

Aziz™

Üye
akşam olalı çok zaman geçti ama hala tişörtleyim.oda sıcaklığı baya iyi
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Yaw nerde yaşıyoruz beeKutuplar da mı?
Daha t-shirt ün T sini giyemedimVe nezleden,bademciklerimden acayip bi şekilde çekiyorum
 

haltie

Üye
gecenin bu saatinde kapı cam açık
 
edirnede saat gece 01:10 rüzgar var ama gündüz baya bi sıcaktı
 

haltie

Üye
bursada basık bunaltıcı sıcak bir hava
 

minoo

Üye
hawa qzel.saat 07.00 brazdn dşarı çıkcam skıldm
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sıcak,yer yer yağışlı,bazen güneş açıyor..
 

haltie

Üye
sabaha karşı rüzgar çıktı ama şuan çok güzel
 

haltie

Üye
kapalı ama sıcak bir hava var
 

minoo

Üye
çok sıcak aynen.askılıları çektik bile
 

Aziz™

Üye
halada don-atletim yahu
 

haltie

Üye
hafif serin rüzgar var
 

minoo

Üye
yrn 25 dereceymş
 

minoo

Üye
qel havuza qidek
 

haltie

Üye
donarık şuan hava çok güzel