maxi meteoroloji :)

haltie

Üye
burası buz gibi olucak yine
 

Aziz™

Üye
güneş+rüzgar var burda
 

haltie

Üye
parçalı bulutlu soğuk arada yağış geçişleri oluyor
Hava Sıcaklık: 14.5°CNem: %47Basınç: 1014.4 hPaGörüş: 15 kmRüzgar
 

Aziz™

Üye
meteoroloji gibi adamsın be can dostum
 

haltie

Üye
bilgileri bundan sonra böyle vericem
 

DiaBLoS

Admin
Hava kapalı ...
Sinir ediyor insanı gerçekten . Kapalı havalar , insanın da içini karartıyor he ..
 

haltie

Üye
akşam olduğu için biraz daha soğudu hava
 

haltie

Üye
Hava çok güzel.Güneş kendini göstermeye başladı.Bulut namına bir şey kalmadı

Rüzgar Yönü, Hızı (Km./Saat) :
Batıdan, 13
 

DiaBLoS

Admin
Ben onlardan birşey anlamıyorum . Ne uğraşıyon onlarla yaw Halitcim ...
Direk havayı yaz olsun bitsin
 

Εthnic

Üye
erzurum icin hava durumunu belirtmeme gerek varmi acaba?
 

DiaBLoS

Admin
Erzurum da yaşamak da zor be ..!
 

haltie

Üye
ben sahsen o gunu hic gormedim..

bir fıkra varya öyle

CANIM ÇIHA ERZURUM!

Öğretmeni Antalya'da bir okulda orta okul son sınıfta okuyan Erzurumlu bir öğrenciyi kaldırır tahtaya ve sorar:

-Yavrum Erzurum'un iklimini anlat bize

Öğrenci başlar:

-"Canım çıha * Erzurum dokkuz ay gış iki ay yağmur bir ay da yazi görir görmir bidaha gışa dönir"
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici

 

Εthnic

Üye

aynen oyle
 

haltie

Üye



En Düşük:13 En Yüksek:23




8
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Güneş-sıcak
İçimiz ısındı sonunda yahu
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Hava güzel hafiften bulut var fakat açık alanlar da hava sıcak, tabi evin için de neredeyse donacağım pençereyi açtım da biraz ısındı ev.